2013 m. liepos 21 d., sekmadienis

Kreminės varškės pyragas


Tą diena, kai nusprendžiau pasigaminti šį varškės pyragą, net negalvojau, kad susidursiu su tokiais sunkumais... Paklausite manęs kodėl? Ar labai sunkiai gaminamas? Ne, tačiau tai buvo pirmas mano darytas pyragas su želatina... Galiausiai pyragas gavosi iš tiesu geras! Varškė sustingo taip, kaip reikia, jo skonis vasariškai lengvas...:) puikiai tinka saulėtam rytui, prie puodelio mėgstamos kavos!







Reikės:
200-250 g. biskvitinių sausainių
(gali būti ir paprastas pirktinis biskvitas);
100 g. sviesto;
1 kg kreminės varškės (aš naudojau President varškytę, ją ir blenderiuoti jau nereikėjo);
300 g. cukraus;
20 g. želatinos;
1 pakelis želė (bet kokio skonio);
vanilės esencijos;
papuošimui pasirinktinai - šviežios uogos ar vaisiai, gali būti ir konservuoti.








Gaminame:
1. Sausainius sutrupiname, išlydome sviestą ir sumaišome su sutrupintais sausainiais.
2. Torto formą (aš naudoju 24 cm skersmens) išklojame pergamentinių porieriumi. Su
trintus sausainius sumaišytais su sviestu dedame į formą. Ir pašauname į kamera, maždaug 15-20 min.
3. Varškę sublenderiuojame su cukrumi bei vanilės esenciją (mano atveju to daryti nereikėjo, kadangi naudojau President varškę, jinai jau yra kreminės konsistencijos).
4. Tuo tarpu išbrinkiname želatiną, kadangi aš turėjau su ją problemų tai rašysiu kiekvieną atliktą veiksmą: į indelį dedame 20 gr. želatinos. Ją užpilame šaltu vandenių, kol truputi apsems želatiną. Kai ji išbrinks, ją reikia ištirpinti (galima ant viriklės arba mikrobangų krosnelėje - svarbu neperkaitinti). Tada geriausia būtų į želatiną dėti po šaukštą varškės masės, kad želatina palengva vestu ir nesusidarytų gumulai... kai želatina gerai atves, tada sumaišome su likuse varškės mase. 
5. Varškės masę supilame ant sausainių ir pašauname į šaldytuvą, tol kol sustings.
6. Kai varškė sustings, papuošiame ją norimais vaisiais ar uogomis. Pasigaminame norimos želė, ir atsargiai pilame ant varškės su vaisiais, pilkite su šaukštu, kad nesugadinti dekoracijos.
7. Vėl pašauname į šaldytuvą, tol kol sustings želė.

                                                                                           ... ir vuolia! pyragas paruoštas! ;)
                                                                                                          Skanaus!







Ps. (aš turėjau problemų su želatina, kai bandžiau įmaišyti ją į varškę, man susisuko, taip lyg suris temptųsi, tai man teko šildyti visą varškės masę ant vandens vonelės)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą